İletişim Formu

 

Relative Clause

Relative Clause Sıfat Cümlesi

Lütfen, cümleleri adım adım ve dikkatle inceleyiniz.

I met a woman. She can speak 4 languages.Bir kadınla karşılaştım. 4 dil konuşabiliyor.

Şimdi bu cümleyi, ''Karşılaştığım bir kadın, 4 dil konuşabiliyor.'' olarak gösterelim:

The woman who can speak 4 languages.
Karşılaştığım bir kadın, 4 dil konuşabiliyor.
Gördüğünüz ''who'' kelimesi, bu cümle için hiç bir şekilde ''kim'' anlamı taşımamaktadır. ''Who'', ortak öğeden sonra kullanılır ve cümle oluşturulur.

Örnek:
I don't know the man. He came to visit my grandparents.
Adamı tanımıyorum. O, ailemi ziyarete geldi.

I don't know the man who came to visit my grandparents.
Ailemi ziyarete gelen adamı tanımıyorum.
 
Bu cümleleri, zamanların kurallarına aynen uyarak, kolayca istediğiniz zaman kipinde kullanabilirsiniz.

Görüşler

Yayıncı

Kadircan Erşahin

0   Comment(s)

Comments

Cancel Reply