İletişim Formu

 

Pratikler: İstek ve Rica

 Pratikler: İstekte Bulunmak, Rica Etmek 

Fax çekebilir miyim?
May i send a fax?

Bana bir bilet verebilir misiniz lütfen?
Can you give me a ticket, please?

Nicole'e sevgilerimi iletin.
Give my love to Nicole.

Nicolas'a saygılarımı iletin.
Give my regarts to Nicolas.

Afedersiniz / Müsaade eder misiniz?
Excuse me! ya da Excuse me?

Çantayı uzatabilir misiniz?
Can you pass the bag, please?

Ne istersiniz?
What do you want?

Ne arzu edersiniz?
What would you like?

Su ister misiniz?
Do you want water?

Telefonunuzu kullanabilir miyim?
May i use your phone?

Mobil telefonunuzu kullanabilir miyim?
May i use your mobile phone?

Ne arzu ederdiniz?
What would you like?

Bana bir iyilikte bulunabilir misiniz?
Could you do me a favour?

Bana yolu gösterin.
Please show me the way.

Bir bardak bira rica edecektim.
I would like a glass of beer.

Size bir soru sorabilir miyim?
Can i ask you a question?

Oturun lütfen.
Sit down please.

Tuzu uzatır mısınız lütfen?
Can you pass the salt please?

Lütfen bana yolu gösterin.
Please show me the way.

Bu formu doldurur musunuz?
Could you fill in this form?

Bir şişe kırmızı şarap istiyorum.
I want a bottle of red wine.

Hiçbir şey istemiyorum.
I don't want anything.

Sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim.
I'm sorry to trouble you.

Bana bir iyilikte bulunabilir misiniz?
Could you do me a favour?

Görüşler

Yayıncı

Kadircan Erşahin

0   Comment(s)

Comments

Cancel Reply