İletişim Formu

 

Pratikler: Otel

 Pratikler: Otel 

Boş odanız var mı?
Have you a vacant room?

Tek kişilik bir oda istiyorum.
I'd like a single room.

Bir gece için, çift kişilik bir oda istiyorum.
I'd like a double room for one night.

Bir gece için fiyat nedir?
How much is it for one night?

Herşey dahil mi?
Is everything included?

Daha büyük bir odanız var mı?
Have you a bigger room?

Rezzervasyonum var.
I have reservation.

Bir oda ayırtmıştım.
I have reserved a room.

Nicole adında bir oda ayırtmıştım.
I've booked a room in the name of Nicole.

Lütfen beni saat 06:00'da uyandırın.
Please call me at 6.00 o'clock.

Lokantanız var mı?
Do you have a restaurant?

Otel, kaçta kapanıyor?
What time doesthe hotel close?

Görüşler

Yayıncı

Kadircan Erşahin

0   Comment(s)

Comments

Cancel Reply